یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

بسم الله الرحمن الرحیم
قال موسی بن جعفر (علیه السلام):« قُمْ عُشِّ آل محمَّد وَ ماوَی شیعَتِهِم »
قـــــم آشیانه آل محمد صلوات الله علیها و جایگاه پیروان آنان است. بحارالانوار، ج 60 ، ص 218
یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…
دختر آفتاب را هفت نقطه است...
و او دختر هفتمین نور آسمان ها و زمین است...
پرده داران سحر، طلوع صبح را!
با نام او ، راز کنند !
در آن آسمان هفتم !
نیست جز او زهره ی زهرا !
دختر آفتاب !...

دختر آفتاب

کد آهنگ

پخش زنده حرم
پیوندهای روزانه

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاکش و بانوی کرامت سلام الله علیها

دبیرخانه ی اولین جشنواره ی ملی وبلاگ نویسی "دختر آفتاب" در پایان بخش اجرایی این جشنواره با ارسال بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های تمامی خادمان دست اندرکار، داوران و شرکت کنندگان محترم که در اولین جشنواره ی مجازی تخصصی که به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها، به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قـــم برگزار گردید، ضمن اعلام اینکه مجموعه آثار رسیده به دبیرخانه در بخش اصلی 146 وبلاگ که شامل بیش از 1500 پست مرتبط با موضوعات جشنواره و در بخش موج وبلاگی 30 اثر می باشد، پس از بررسی دقیق تمام آثار ارسالی توسط تیم داوری، 17 اثر را به عنوان منتخب برگزیده و نتیجه ی نهایی را به شرح ذیل اعلام می دارد.امید است توفیق خادمی مقبول حضرت شان واقع گردد.

و من الله التوفیق...دهه ی کرامت؛ ذی القعده 1435


در بخش اصلی (اسامی به ترتیب حروف الفبا)

3 نفر برگزیده اول  (کمک هزینه سفر به عتبات عالیات)

خانم الهام امینی از بوشهر (کریمه اهل بیت سلام الله علیها)
آقای مصطفی حسرتی از گیلان (رایحه قم)
آقای مسعود دهقان از استان قم (آفتاب قم)

6 نفر برگزیده دوم (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس)

آقای اسحاق حاجیان پور از خوزستان(حضرت معصومه سلام علیها)
آقای سیدمحمدکاظم رضی زاده از گیلان (دل آباد)
آقای فرشید فرازی از قم (بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها)
آقای پویا فرهادی از لرستان (دختر آفتاب)
خانم مرضیه عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری(کریمه اهل بیت سلام الله علیها)
آقای سعید محمدبیگی از اصفهان(آفتاب قم)

6 نفر برگزیده سوم (کمک هزینه سفر به قم)


خانم زهره اسماعیلی از ایلام (شفیعه محشر)
آقای عبدالله عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری (مسافر آفتاب)
آقای حامد کوهستانی از اصفهان (بانوی پیشتاز)
خانم نسیم مکتبی از خوزستان (شفیعه محشر)
آقای علی نهری ملایری از همدان (کریمه طاهره اهل بیت سلام الله علیها)
آقای مقداد هادیان از مازندران (حکایت عشق)

در بخش موج وبلاگی
2 نفر برگزیده (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس)


آقای سعید ایل بیگی از قم (اهل کویر)
خانم سعیده شریف طبع از لرستان (دختِ آفتاب)
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۱۰
دبیرخانه مجازی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب

جشنواره ملی وبلاگ نویسی

دختر آفتاب

موج وبلاگی

نظرات  (۳۴)

۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۱۵ مسعود دهقان
به همه دوستان و عزیزان تبریک عرض می کنم و یک خسته نباشید به تیم اجرایی و داوری میگم
واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم دو نفر از سه نفر اول بوشهری هستن
سلام وبلاگ هایی که انتخاب کرده اید نه بار گذاری میشه ونه بالا می آید واقعا داوری ضعیف بوده یا شاید همنوبتی بوده هر کی اول اومده باید اول هم بشه.
پاسخ:
سلام
امام على علیه السلام :

اَلانصافُ أَفضَلُ الفَضائِلِ

انصاف، برترین ارزشهاست.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 394
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
تمام وبلاگها عالی بود به جز وبلاگ آقای مسعود دهقان از استان قم (آفتاب قم) قضیه چیه نمیدونم
پاسخ:
سلام
وقتی به فرمایش خود شما همه وبلاگ ها عالی بودنددعوت مجدد می کنیم که در این مورد نیز انصاف را در  نظر گرفته و بدانید ایمان داریم با عنایات خاصه حضرت بیشترین دقت انجام شده و شایسته نیست انتخاب خادمان مجازی را با سوئ نیت زیر سوال ببریم...
توفیقی بود تا در خدمت حضرتشان همه با هم و در مجاورت نور بی نهایت سر تعظیم فرود آوریم برای عرض ارادت به دختر آفتاب...
 باشد که قبول افتد...

۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۸ محمد حسن عامری نسب
با سلام و عرض ادب حضور همه عزیزان دست اندرکار برگزاری مسابقه
تا قبل از اعلام اسامی دوستی که در استان گیلان دارم می گفت وقتی شما قمی ها مسابقه ای برگزار می کنید اکثر برندگان از استان خودتان خواهد بود. بحمدالله اوج مهمان نوازی و غریب نوازی ما قمی ها در اعلام نتایج مشخص گردید. به تیم داوری بابت انتخاب بهترین ها تبریگ می گویم خودم شرکت کننده بودم اما وقتی وبلاگ ها را دیدم از دقت بالای داوران عزیز لذت بردم.
برای همه عزیزان هلال احمر قم آرزوی موفقیت دارم. انشاءالله در سایه سار عنایات خانم فاطمه معصومه سربلند و پیروز باشید.
محمد حسن عامری نسب
وبلاگ کوثر نور
پاسخ:
سلام
 امید که مقبول حضرتشان باشد...
سلام
راستش من خودم رو در حدی نمیدونم که بخوام به داوری نقدی کنم
چون من در چند مسابقه شرکت کردم تا حالا فقط با اجازتون حسم رو میگم. فقط همین!
به نظر من یک مشکلی که ما داریم این هست که می بینیم کسایی خیلی برنده میشن که وبلاگاشون در حد سایته و به ظاهر رسیدند در حالی که باطنش با بقیه وب ها خیلی فرق نداره و حتی خیلیاشون ضعیفه
یعنی دارم به این نتیجه می رسم که اگه بخوام تو مسابقه ای باشم باید براش خرج کنم قالب در حد سایت بسازم بقیش حله.
با اینکه البته من به نظرم در بین وبلاگ ها بودند کسایی که باورم نمیشد برنده بشن چون حتی در ظاهر هم خیییلی چیزی نداشتن چه برسه به باطن
البته بازم میگم من نه علم داوری دارم و نه جسارت میکنم.
حتما شما برای داوران هم خرج زیادی کردید که در حد عالی عدالت رعایت بشه و من چون در این باره با یکی از مسولان یکی از مسابقات وبلاگ نویسی سالهای گذشته صحبت کردم درک میکنم
اما هیچ وقت این سوال حل نشد برام. و خیلی تعجب میکردم که چرا اینطوری است؟ بعضیا فقط با ظاهر سایت شده وبلاگ و بعضیام همینجوری و بدون ظاهر و باطن. و این در چند مسابقه ای که من بودم کلا دیدم... نه صرف اینجا
احتمالا اشتباهی هست که در دید من هست و متوجه نیستم.
امیدوارم که موفق باشید
برای ما صرف باید رضای خدا مد نظر باشد والا بازنده ایم! توی یکی از دروس طرح ضیافت امسال که در مورد تحلیل سیاسی از دید رهبری بود از رهبری این را فهمیدم که اگر نیت ما رضای خدا باشد اگر به هدفمان رسیدیم برنده ایم و اگر نرسیدیم بازنده نیستیم باز هم برنده ایم.
اما اگر هدفمان مادی شد وقتی به آن رسیدیم برنده ایم و اگر نرسیدیم بازنده ایم.
در این جا ها است که باید یاد بگیریم هدف گذاری رو... که حتی اگر برنده هم نشدیم بازنده نباشیم. مثل دوستایی که وقتی نظر می ذاارن اینجا میگن من برنده نشدم و بازنده شدم و بازنده...
پاسخ:
سلام
جرقه این طرح فقط و فقط قدمی بود برای نشر فضایل حضرت در فضای مجازی... و الحق و الانصاف همه فقط برای نام حضرت قدم براشتند...
شما وقتی میفرمایید برای داوری خرج شده؟ حس خوبی برای مایی ندارد که دیدیم تیمی متخصص باتمام توان فقط به نیت گوشه چشمی از عنایت حضرت وقت گذاشت تا بتواند در حد بضاعت عرض ارادت کند... از نظر دبیرخانه جشنواره تمامی آنهایی که توفیق حضور در اولین جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب را داشتند خادمان مجازی حضرت هستند و احترامشان چون زائران و مجاوران بانوی کرامت بر ما امری واجب است.
باقی خداست که می ماند...
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۰ مسعود دهقان
از اون عزیز دلی که خودش رو بازنده معرفی خواهشمندم، خواهشمندم و این رو جدی عرض می کنم که دلیل این حرفشون چی بوده؟ اگر بتونید و به بنده بفرمایید ممنون می شم که ضعف هام رو بدونم، از مسؤولین محترم و به خصوص هیئت داوری هم درخواست می کنم اگر امکانش هست فرم های داوری رو حد اقل به خود وبلاگ نویس ها نشون بدن.
با تشکر
با سلام؛بهتر بود برگزارکنندگان محترم جشنواره به جای عنوان مسابقه وبلاگنویسی از عنوان مسابقه طراحی وب پیج یا طراحی صفحات وب استفاده میکردند چون تمامی برندگان محترم طراحی و دیزاین و برنامه نویسی انجام دادن و  یا مسابقه رو در دو بخش طراحی قالب و صفحات وب و وبلاگ نویسی آماتوری برگزار میکردند تا لا اقل تکلیف شرکت کننده ها معلوم باشه.بنده و خانواده حدود یک هفته برای وبلاگ وقت گذاشتیم و حدود هشتاد قالب رو آزمایش کردیم و مطالب وزین و معتبر و متفاوتی رو انتخاب کردیم و همچنین در انتخاب رنگ حروف و فونتها و تصاویر مرتبط و ابزار وبلاگ مناسب نهایت دقت رو انجام دادیم چون فکر میکردیم داریم در مسابقه وبلاگنویسی شرکت میکنیم و فکر میکنم اگر عزیزان داور و شرکت کننده های محترم سری به وبلاگ ما بزنن متوجه دقت و سلیقه به کار برده شده بشوند.البته لازم به ذکر نیست که در سن و سال بنده جایزه و رقم جایزه اهمیت خاصی نداره(البته سنم رو نمیگم چون باعث تعجب دوستان خواهد شد).با تشکر از حوصله همگی دوستان..
http://beytolnoor.mihanblog.com/  وبلاگ بیت النور
با عرض سلام و خسته نباشید شرمنده که دیر اومدم نظرات دوستان رو دنبال میکردم واقعا جای تاسف بود اصلا خیلی جاها مشکل داریم
والا تو وبلاگ نفر اول من که پاک گیج میشم وقتی وارد وبلاگش میشم یه نظم خاصی باید تو وبلاگ حاکم باشه که نبود
نفر دوم هم انگار مسابقات رو پیمانی برداشته واسه خودش اون موقع میاد به اقای شهریاراذری توهین میکنه من خودم درجریان مشکلات این دو نفر هستم حتی در جریان هستم که یه بار ایشون دروغکی زنگ زده گفته از رادیو معارف زنگ زده وبلاگ دل زینب رو باید تغییر بده که از ایشون ایده برداری کرده!!!
نفر سوم هم وبلاگشون فقط شبیه دل نوشته هست اینکه بگیم چیز خاصی داره .. نه نداره
بقیه بماند
اصلا تو داوری به خیلی چیزا توجه نشده ، رتبه الکسا ، سرعت بارگزاری و ...
فقط با این شیوه داوری من توصیه میکنم سال دیگه به هیچ وجه برگزار نکنید چه برسه به اینکه از تولیت آستانه مقدسه بخواهید با حمایت اینا بین المللیش کنید ...
تشکر از دبیرخانه
پاسخ:
سلام
خسته نیستیم چون بر این باور بودیم و خواهیم ماند که کار برای خدا و حضرتشان خستگی ناپذیر می کند آدم را...
سپاس از همراهی همیشگی شما!
وبلاگ نویسی است و هزاران سلیقه و انتقاد و نظر! اعتقاد شما گیج شدن بود و اعتقاد ما به کارگیری تخصص و هنر در خدمت به حضرت...
خصومت های شخصی هر فردی به هر دلیل، به دبیرخانه جشنواره ارتباطی نداشته و ندارد.
دلنوشته هم بخشی از موضوعات جشنواره بود...
تا دیروز سکوت کردیم به احترام خادمان مجازی و امروز با افتخار عرض می کنیم نه برای بهشت و نه برای کربلا و نه برای مشهد و نه برای قم... برای عرض ادب و ارادت به بانو و قدم زدن در حریم پاک خادمان مجازی اش و تنفس در عطر ملکوتی قلم ها و دلدادگی ها راه را به مدد بانوی کرامت آغاز کردیم و با استعانت از بارگاه کبریا و اذن خاتون شهرمان از بی انصافی ها گذشته و به حضرت واگذار می کنیم...
و بی شک تا در توان داریم خللی در ادامه راه وارد نخواهیم کرد مگر خودشان توفیق نوکری را سلب کنند... و ایمان داریم که احدی بی اذن حضرتش در قم و حرمش ورود نخواهد کرده و بی اذن ایشان خارج نخواهد شد...

ما همچنان منتظر نکات مثبت جشنواره که وعده داده بودید بعد از مراسم اختتامیه عرض خواهید کرد، هستیم.

و توفیق از خداست...
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۹ حامد کوهستانی
سلام
من هم تشکر می کنم از همه عزیزانی که خادم دختر آفتاب بوده اند
منتظر مسابقه در سال های آینده هستیم :)
به نظر من هم فقط به طراحی قالبها توجه شده بود وگرنه مطالب پیرامون حضرت معصومه س مطالب محدودی است که همه کاربران بودند.
اگر عنوان مسابقه طراحی قالب با موضوع کریمه اهل بیت بود بله داوران محترم قطعا بهترین وبلاگها را برگزیده اعلام کردند.
www.shafieh.blogfa.com
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۰ اسحاق حاجیان پور
اینقد به داوری اعتراض نکنید
من تو  مسابقات وبلاگ نویسی چند بار شرکت کردم داوری این مسابقات خوب بود
داوران مدام به وبلاگ من سر میزدند
هنوز داوری ندید.بعضی مسابقاتی که شرکت کردم به احتمال زیاد قرعه کشی کرده بودن نه داوری
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۷ عبدالله عبدی قهفرخی
سلام

خیلی ممنون از داوری خوبتون.
از نتیجه ها راضی هستم ولی بعضی ها هم واقعا حقشون یه جورایی زایع شد!
من که حضرت معصومه نطلبیدم و خانواده جایزه ام رو گرفت ولی دیروز اون جا بودم.
بازم ممنون ...

یا علی.در پناه حـــق
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۱۴ یه بنده ی خدا
سلام و خسته نباشید داور عزیز
فکر می کنم اولین بار بوده این داور وبلاگ توی زندگیش رویت کرده
خداوکیلی به غیر از سه تا از وبلاگ ها پیداست که بقیه اش آره .....
خدا پدر پارتی رو بیامرزه
حفظ کم الله ...
اون حدیث امام علی تونم تو حلقم یعنی روش فکر کن داور عزیز
امام على علیه السلام :

اَلانصافُ أَفضَلُ الفَضائِلِ

انصاف، برترین ارزشهاست.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 394
پاسخ:
با سلام
شما که به بخش اجرایی جشنواره اعتماد نداشتید و به همین راحتی تهمت میزنید پارتی...
می تواستید از اول اعتماد نکنید!امیدواریم در روز آخر کسی شرمنده خدا نباشد...

با سلام
اینکه دبیرخانه یادم انداخت نکات مثبت رو ذکر کنم تشکر میکنم
اطلاع رسانی دقیق و زود به زود - شفاف سازی مراحل ثبت نام و موضوعات جشنواره - پاسخگویی به نظرات و سوالات مخاطبان جشنواره - تکثیر اخبار جشنواره در خبرگزاری ها - دیدارهای متعدد عوامل برگزاری با سران مختلف کشوری از نکات مثبتی بود که تو این جشنواره به وضوح دیده شد و امیدوارم همه جشنواره ها این موارد رو رعایت کنند...
اما نکات منفی که داشت عرض میکنم
شیوه داوری شفاف سازی نشد!!! ما که جایی ندیدیم تا وبلاگ ثبت بشه دواریش بکنند که شما این کار رو کردید - عدم معرفی هیئت داوران (سوابقشون و موقعیت اجتماعیشون) - عدم ارائه کاربرگ داوری - عدم برگزاری برنامه های فوق برنامه برای برگزیدگان از جمله کارگاه وبلاگ نویسی تخصصی و ... - توجه بیش از حد هیئت داوران به قالب وبلاگ ها : خوب بودن قالب باعث شده بود به بخش محتوائی هم امتیاز بیشتری اختصاص بدهند (البته این مورد در بسیاری از مسابقات به وضوح دیده شده) ...
امیدوارم این چند سطر بنده رو دبیرخانه جشنواره به دیده دلسوزی بنگرد و هرچه بود گذشت . برای همه دست اندرکاران جشنواره و شرکت کنندگان محترم آرزوی توفیقات روز افزون میکنم امیدوارم که همیشه موفق و موید باشید . ولی جون مادرتون دبیرخانه جشنواره ها با انصاف کار کنند و وبلاگ نویسان هم با انصاف بنویسند ... یاعلی 
سلام با تشکر که به ایمیل هایمان جوابی ندادید ، ولی من همچنان مسر هستم که شما در داوری وبلاگ من یکم کم گذاشتید آخه تمامی مطالبی که در صفحه اول وبلاگ من با آدرس :http://panahebikasan.blogfa.com
است مربوط به موضوع انسان دوستی در سیره اهل بیت می باشد که در کل مطالب، مخاطبان را با چگونگی رفتار و سیره امام رضا (ع) با مردم نشان می دهد و کاملا این موضوع مسابقه رو در بر می گیرد اگر مشکل پی نوشت ها است که در آخر مطالب ، منبع که برگرفته از کتاب های مولف  آن مطلب می باشد ذکر شده و خواننده می تواند به کتاب مذکور مراجعه و پی نوشت ها رو بخواند ( اما باید خاطر نشان کرد که بعضی از پست ها دوستان برگزیده شده هم فطر یک منبع رو ذکر کردند) و اگر منظور داورانتان این بوده که فقط به سیره حضرت معصومه (س) بپردازند که بیش تر هم می تواند همین مورد باشد به دلیل اینکه در خبرگزاری ها که خبر منتشر شده بود بیش تر به این موضوع پرداخته شده است .

در فراخوان جشنواره این ها موارد داوری بوده اند که روبروی آن ها به دفاع از وبلاگ خود پرداخته ایم.
مهمترین معیارهای داوری :

 _ ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه [ وبلاگ ما برخودار است]

_ درج حداقل 10 مطلب درباره موضوع فوق (در وبلاگ های شخصی) الزامیست[ وبلاگ ما برخودار است]
_ بروز رسانی مستمر و منظم[ وبلاگ ما برخودار است با توجه به یک هفته بروز شدن وبلاگ ما در ظول بازه زمانی تیرماه تا مرداد ، که در پست آخر اون که چهار هفته دیر شد به دلیل برخی مشکلات که با توجه به این مورد 40 درصد این مورد لا اقل می گیریم ]

_ استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (عکس و رنگ، فونت، اندازه، طرح و اسکریپ ها مرتبط با موضوع...)[ وبلاگ ما برخودار است]
_ نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف [ وبلاگ ما برخودار است با توجه به رنگ کردن متن ها ، دارای برچسب ها ، دارای موضوع مطلب در زیر مطالب هر پست]

و تولید محتوا دارای امتیاز ویژه ای می باشد.[کمتر وبلاگی خودش می نویسد و از منابع دیگر کپی پیست می کند که در وبلاگ دوستان که لینک گذاشته بودید تنها در بعضی وبلاگ ها که با موضوع شعر و دلنوشته بود مطالب تولید شده بودند ]
_ انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب مرتبط [ وبلاگ ما برخودار است به غیر از درباره وبلاگ ما که کوتاه است و قبول داریم به درستی در مورد وبلاگ توضیح نداده ایم]

_ معرفی مسابقه وبلاگ نویسی (پیشنهاد می شود در پست جداگانه ای به معرفی مسابقه وبلاگ نویسی دختر آفتاب بپردازید.) همچنین قرار دادن بنر معرفی مسابقه را در جای مناسب الزامی می باشد.[ وبلاگ ما برخودار است به غیر از در پست جداگانه ای به معرفی جشنواره پرداختن که اجبار و امتیازی ذکر نشده است و ما هم نیازی ندیدیم ]

_ وبلاگ ها هم بصورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند.[ وبلاگ ما برخودار است]

_ استفاده از آیات و روایات با درج منابع و مواخذ الزامی و استفاده از مطالب سایر سایت ها با ذکر منبع در وبلاگ بلامانع می باشد. (لطفا مطالب مرتبط با جشنواره را با برچسب #دختر_آفتاب در وبلاگ مشخص بفرمایید)[ وبلاگ ما با توجه از کتاب گرفتن مطالب منبع کتاب ذکر شده است برچسب ها هم با دختر آفتاب مزین شده اند ]

_ وبلاگ ها یا سایت هایی که از زمان شروع مسابقه (همزمان) ایجاد شده باشند دارای امتیاز ویژه در بخش داوری می باشند، اما می توانید وبلاگ های شخصی و حتی غیر مرتبط سابق خود را با رعایت قوانین درج شده در این مسابقه شرکت دهید.
[ من هم می توانستم تمامی این مطالبی که در این وبلاگم گذاشتم رو بردارم و یک کپی پیست بزنم و وارد وبلاگ جدیدی که شما گفته اید بسازید بکنم واقعا از شما می پرسم چه فرقی کرد شما مطلب می خواهید بخوانید یا ما رو اذیت کنید و ما دوباره کاری کنیم و یک وبلاگ دیگر که دلمون باهاش نیست بسازیم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]





من نمی دانم معیار داوران شما برای داوری چی بوده اما در راستای معیارهایی که تا الان آموختم؟ شاید  مقام آخر رو می آوردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در پناه حق

پاسخ:
سلام
ظاهرا اکثر معترضین معتقد هستند وبلاگ آنها وبلاگ برتر بوده و جالب این است در بین 150 وبلاگ فقط باید 17 نفر منتخب می شدند و با معیارهای داوری نهایتا باز هم یک گروه معترض هستند!!
با تشکر که از طرق ایمیل هامون جواب نداید :

آقای سباحی من وبلاگ های برگزیده رو بازدید کردم تمامی وبلاگ ها خوب بودند و شایسته اما من به عنوان یک وبلاگنویس که حدود دو سال است  که در فضای مجازی فعالیت می کنم و در بیش تر جشنواره های که در مورد اهل بیت است شرکت می کنم  و اندکی تجربه دارم واقعا اینجا می تونم به طور قاطع بگم که وبلاگ من هم شایسته تر از بعضی وبلاگ ها بود اما به دلیل ارزش قائل نشدن داوران شما به موضوع انسان دوستی در سیره اهل بیت وبلاگ ما رو به کل در حد یک وبلاگ با موضوعات متفرقه در نظر گرفتن که واقعا جای تاسف دارد اگر نمی خواستین در این بخش داوری کنین چرا این موضوع رو هم گذاشتین!!!!!!!، من می خواستم از داورانتون بپرسم چرا ؟؟؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

در پایان باید بازم  باید بگم: حقمون رو ضایع کردین رفت این همه وقت صرف کردیم که ضایع شد رفت !

در پناه حق

در سایت دل آباد که برگزیده مقام شدن در صفحه اول سایت http://delabad.ir که دقیقا 10 پست مطلب مربوط به حضرت معصومه (س) گذاشته اند که از این 10 پست دقیقا 4 تا پست مرتبط با موضوعات جشنواره پیدا می شود و 6 پست بعدی هم در مورد شفایافتگان توضیح داده شده و در صفحات بعدی آن هم در مورد حضرت معصومه مطلبی نیست که نیست  آیا این انصاف است که این سایت با وجود 2 تا دل نوشته و 2 تا شعر نفر 5 پنجم جشنواره بشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۱ الهام امینی

سلام و تشکر از لطف همه دوستانی که در این مسابقه شرکت کرده بودند و همچنین تشکر از همه دوستانی که لطف کرده بودند و از وبلاگ بنده انتقاد کرده بودند و اعلام کرده بودند که مسابقه طراحی وبلاگ بوده و نه مسابقه وبلاگ نویسی دوست عزیز وبلاگ نوبسی یک هنر است نه یک قالب مشخص و آماده اگر شما برای وبلاگ تان یک هفته وقت گذاشتید بنده حدود 20 روز ساعتها روی وبلاگم کار کرده ام در ضمن به استحضار دوستان عزیز می رسانم طراحی منوها و انتخاب عکس ها و تنظیم عکس ها  .طراحی هدر و طراحی لوگو ها در فتوشاپ   تنظیم و طراحی منوها و استخراج 20 فید و اختصاص آن به متنها در قالب و طراحی منوها مختلف در قالب کار آسانی نبوده و علاوه بر استفاده از قالب و شخصی سازی آن نیاز به آشنایی به کد نویسی  دارد علاوه بر اینکه کار بنده دو چندان بوده است هم در اختصاصی کردن قالب و هم در انتخاب متن ها در وبلاگ در ضمن دوست محترم آقای سراج شما که وبلاگ نویس هستید و صد البته متخصص در امر وبلاگ نویسی چرا باید در وبلاگ ساده ای که هر منو اش عنوانش مشخص است گیج شده اید جای تعجب دارد دوست عزیز بهتر است به جای پیدا کردن عیبهای وبلاگهای دیگران و زیر سوال بردن تیم داروی به تقویت نقاط ضعف قالب خود بپردازید کاش وبلاگ خودتان را اینجا اعلام می کردید تا ما هم شما را قضاوت می کردیم.در ضمن رسیدن به این مرحله در وبلاگ نویسی چیزی نیست که یک شبه باشد می توانید با سرچ کردن اسم بنده در اینترنت پی به مقامهای که کسب نموده ام ببرید

امیداورم در زیر سایه توجهات حضرت معصومه(س) بیشتر به دنبال کسب رضایت خانم کریمه اهل بیت  باشیم تا برنده شدن در مسابقات

۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۷ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .
سلام
اصلا برام مهم نیست برنده بشم یا نع؟
حالا هم که جوایزتونو دادین رفته!(که نگین به خاطر جایزه داره میگه)
ی دور قشنگ وبلاگمو نگاه کنین !فقط عیب هاشو بهم بگین!!!!ممنون میشم!!!
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۲ مسعود دهقان
سلام
بنده واقعا تشکر می کنم از دوستان، همون طور که خانم امینی فرمودن، وبلاگ نویسی یک هنره. اگر دوستان در عرصه وبلاگ نویسی دو سال یا سه ساله که فعالیت دارن، بنده نزدیک به ده ساله که توی این عرصه فعالیت می کنم.
بنده نمی خواستم این رو بگم ولی وبلاگی که ایجاد کردم برای حضرت معصومه، محتوی 3 کلیپ صوتی تولیدیه، چهار کرامت حضرت با ذکر منبع درج شده، 5 پوستر طراحی شده اختصاصی داشته، 6 کوتاه نوشت تولیدی داشته، چهار مورد از بهترین اشعار سروده شده در مدح بانو منتشر شده، علاوه بر این سه متن بلند که این هم مطلب تولیدی بوده منتشر شده، و علاوه بر تمام محتوا، قالب کاملا اختصاصی بوده و خودم این قالب رو ایجاد کردم، علاوه بر قالب سعی کردم خلاقیتی که گفته شده بود رو در ارائه کتب نشون بدم... فکر کنم این ها یه مقدار فراتر از دل نوشته بوده که دوستان گفتن...
به هر حال امیدوارم بیشتر از این که برای مقام و رتبه کار کنیم، برای خود اهل بیت و یارانشون کار کنیم... وگرنه بازنده ایم...
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۲ حامد کوهستانی
سلام
جوایز کی به حساب برنگان واریز می شود ؟
خانم امینی وبلاگتون خیلی طراحی قوی داشته ، به نظر من حتی اگه بحث مطالب نبود برای طراحی هم شده ، شما باید اول می شدید
پاسخ:
سلام
ارسال هدیه در حال اقدام است
لطفا کسانی که درباره طراحی قالب و  کد نویسی چیزی بلد نیستن،نظر ندن...


زائر  حرم اینقد اعتراض زدی همش به خاطر قالب وبلاگته؟ نمایی داده فکر میکنی باید برنده میشدی و وبلاگت سرتره
اونم که کپی کردی

بسم الله الرحمن الرحیم.

جشنواره ملی وبلاگنویسی دختر آفتاب برگزار شد و هرچند وبلاگ ما جز ۱۷ برگزیده نبود اما حضرت معصومه سلام الله علیها عنایت کردند و من رو از قم راهی مشهدالرضا(ع) کردند.و الان دو روز است که برگشته ام و دعا گوی همه ی دوستان بوده ام.وظیفه ی خودم می دانم که از جشنواره ملی وبلاگنویسی دختر آفتاب به خاطر این حرکت زیبا تشکر کنم و همچنین پیشنهاداتی رو هم جهت ارتقای جشنواره های آینده بدهم.اگر لحن مناسب نیست به بزرگواری خودتون ببخشید.البته پیشنهاد ها شاید هزینه داشته باشه یا خیلی سنگین باشه اما من پیشنهاد رو میدم و راهکار اجرا هم می گم امیدوارم موثر باشه.

پیشنهاد می کنم:

1- این جشنواره را ادامه دهید.

2- چون تعدادی از دوستان از اینکه در مسابقه رتبه ای نیاوردند ناراحت هستند و همچنین جهت بروز رسانی وبلاگ ها و تعطیل نشدنشان با درج اطلاعیه ای اعلام کنید که این جشنواره وبلاگنویسی ادامه خواهد داشت و دوستانی که در جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کرده اند در جشنواره های آتی نیز می توانند شرکت کنند و  امتیاز ویژه ای برای آنها برای جشنواره وبلاگ نویسی آینده در نظر گرفته خواهد شد.(مثلا امتیاز دقیق رو هم اگر صلاح می دونید بگید مثلا 30 امتیاز از 100صرفا به دلیل حضور جشنواره قبل )

3- جایزه ها و تعداد برگزیدگان را افزایش دهید.البته یک پیشنهاد دارم اما اگر خواستید اجرا کنید آن را علنی نکنید پیشنهاد می کنم یک جایزه هرچند کوچک برای همه ی کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند در نظر بگیرید و بعد از اختتامیه بدهید حالا هرچی که می خواد باشه مثلا ارسال یک نامه تشکر آمیز یا دادن یک کارت هدیه یا هماهنگی با موسسات فرهنگی جهت گرفتن هدیه و دادن به شرکت کنندگان یا دادن یک کتاب و.. مثلا هماهنگی با سایت های ارائه دهنده خدمات جهت دادن تخفیف بالا به کسانی که در این جشنواره شرکت کرده اند و...مثلا من خودم لوگو و فلش و کدهای صوتی و... می سازم و نمونه هایش در وبلاگ موجود است و حاضرم با قیمت بسیار پایین برای دوستانی که در این جشنواره شرکت کرده اند طراحی کنم.البته ببخشیدا من قصد تبلیغ ندارم م خوام راه های دادن جایزه به همه رو توضیح بدم.ببخشید اگر طولانی شد.این کار باعث میشه دیگه اون تعدادی هم که ناراحت هستند ناراحتی شون برطرف بشه و خیلی حرکت زیبایی میشه هرچند شما هر تلاشی بکنید طبیعی است که عده ای دلخور شوند.

4- قلم و کاغذ بردارید و یک دور همه ی نظرات دوستان را بخوانید و نکات مفید را برای جشنواره آینده یادداشت کنید.

5- لطفا وبلاگی که برای اطلاع رسانی مسابقه طراحی می کنید حرفه ای باشد.البته وبلاگتان مناسب بود اما متاسفانه سرشار از لینک های خراب و کدهای سنگین و...بود.مثل اسلایدری که با سایت یک ابزار ساختید.خیلی جالب نیست که خدمات سایت های ابزاردهی استفاده کنید و برای اینکه به صورت رسمی کار می کنید بهتره همه ی کدها رو خودتون بسازید و مخصوص خود سایت شما باشه.

6- اطلاع رسانی قوی تری داشته باشید در تلویزیون رادیو سایت های خبری و...عضویت در شبکه های اجتماعی و...

7- پاسخ گویی را ارتقا دهید.من تو یه سایت نظر دادم شمارمو هم ذکر کردن همون روز جواب برام پیامک شد.خیلی کار قشنگی بود.پیشنهاد می کنم شما هم این کار رو انجام بدین.

8- دقیقا ذکر کنید که امتیاز ها به چه مواردی تعلق میگیرد.چون متاسفانه ملاک های داوری هر مسابقه وبلاگنویسی با دیگری (در برخی موارد تفاوت دارد) و همچنین به نظرم اگر به همین شیوه ای که امسال برگزار شد سال دیگه برگزار بشه اسقبال کمتر هست.البته قصد توهین ندارم اما خیلی از دوستان زحمت کشیده بودند ولی خب اگر همه هم امتیاز کامل میگرفتند فقط 17 نفرشان انتخاب می شدند که طبیعی است.مثلا می تونید بگید بین کسانی که امتیازشان به اندازه هم است قرعه کشی صورت می گیرد.

البته پیشنهادهای دیگری هم داشتم که فعلا در خاطرم نیست اگر یادم آمد بازهم مزاحم میشم ولی ازتون خواهش می کنم نذارید این حرکت و موج خاموش بشه و اون امید و شور و نشاطی که دوستان که قبل از اختتامیه داشتن از بین بره.من حاظرم یه لینک باکس بسازم جهت ادامه کار و...

ضمنا این کارتون هم جالب نبود که هرکس درمورد جوایز و.. نظر می می گذاشت شما جواب می دادید و می گفتید که صاحب جشنواره خود حضرت هستند و این ها بهانه ای برای عرض ارادت است و...بله همینطوره ولی این موارد دلیل نمیشه شما پاسخ گو نباشید یا اینکه کاربران رو به داشتن دید مادی و...متهم کنید یا کلا در پاسخ به کاربران از حدیث و آیه و... استفاده نکنید سعی کنید جواب منطقی بدید یا اگر اشکالی بود قبول کنید.من خودم نوکر اهل بیت(ع) و قرآنم و این شیوه ی پاسخ گویی به نظرم نتیجه عکس بده.بازهم عذرخواهی می کنم.

ضمنا در مورد هریک از پیشنهادات اگر خواستید در حد توانم کمک و راهنمایی می کنم.التماس دعا


پاسخ:
سلام
تشکر از فرصتی که برای نگارش و ارسال نظرات گذاشتید
در مورد پاسخ به نظرات هرچه در توان ما بود بی پاسخ نماند. و آنچه در این جشنواره با توجه به زمان اندک و حمایت های مجری طرح رقم خورد اگر نگوییم عالی در سطح خود قابل قبول بوده...
و باز هم همچنان معتقدیم آغاز این کار با اذن خود حضرت بوده و ادامه هم با اذن ایشان است...
یا علی
خیلی دلم میخواست توی این مسابقه برنده بشم و برم پابوس آقا تقریبا 13 یا 14 ساله که آقا امام رضا نطلبیده دعا میکردم این دفه بطلبه با وجود وقت کم بازم سعی کردم وبلاگ خوبی بشه خودم راضی بودم این وبلاگ هایی هم که دیدم بردن وبلاگم کمتر از اونا نبود مهم نیست خوشحالم حداقل باعث شدین این وبلاگو درست کنم تا با حضرت معصومه درد و دل کنم
امیدوارم انتخاب این وبلاگ ها از روی حق و انصاف باشه
با افتخار اعلام میکنیم افتتاح سومین سایت کسب درامد اینترنتی مان و افزایش بازدید و همچنین ما افتخار داشتیم که در خدمت بیش از 42 هزار کاربر باشیم
از نکات خیلی مهم میتوان به شمارش واقعی وعالی و بیشترین پرداخت وجه به صورت خودکار اشاره کرد به ما بپیوندید

www.sitepopup.ir


منم یه دخترچادری قمیم .به وب منم سرزنید.
با سلام و عرض ادب
جوایز چی شد ؟!
با سلام جناب ناشناس، مهم محتوای  ارزشی مطالب بودند که اگه بخواهیم با دقت به  بعضی از وبلاگ های برگزیده دقت کنیم بیشتر مطالب آنها هم کپی بوده ،شما می تونید در صورت اطمینان قسمتی از مطالب بعضی از وبلاگ ها  را در گوگل سرچ کنید حتما می بینید، در ضمن قالب وبلاگی که عرض می کنید که به صورت رایگان در اینترنت بوده و فقط من اونو برداشتم و هیچ وقت نگفته بودم که به خاطر قالبم باید برنده بشوم!! موفق باشید یا علی
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۱ حامد کوهستانی
سلام
یک ماه از پیان مسابقه گذشته ، جوایز کی واری می شوند ؟
پاسخ:
اقای کوهستانی جوایز همه دو هفته است ریخته شده شماره حساب شما اشکال داشته لطفا با همان شماره تماس بگیرید و مجددا اعلام شماره حساب کنید
۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۰ حامد کوهستانی
بنده شماره تماسو ندارم ، لطف کنید اعلام کنید
با تشکر
پاسخ:
سلام لطفا شماره حساب خود را خصوصی و دقیق  همین جا برای ما نظر بگذارید.
منم میخواستم شرکت کنم اما یه شکی به وجودو نشست که در لحظه اخر منصرف شدم الان که دارم وبلاگ خودم رو با نفرات اول مقایسه میکنم میبنیم واقعا برای خودم خیلی سر تر از اینا بود
دوستان راست میگن بر چه اساسی داوری شده قالب وب سایت هاشون یا مسائل دیگه
چیز خاصی نداشتن که ادم قبول کنه حایز رتبه های نخست بودن بقیه وبلاگ های ردیف اخر هم که باز نشدن یا لود نمیشن
البته با احترام به نظرات داوران کاملا مشخصه خیلی ضعیف عمل شده
شاید هم وبلاگ های ارسالی در همین حد بودن ما که نمیدونیم
به هر حال ممنون از لطف تون بازم از این نوع مسابقات برگزار کنین برای بالابردن شان ومرتبت بانو این حرکات ارزشی خیلی مهمه
موفق وموید باشید
اجرکم عند الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسلایدر