یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

بسم الله الرحمن الرحیم
قال موسی بن جعفر (علیه السلام):« قُمْ عُشِّ آل محمَّد وَ ماوَی شیعَتِهِم »
قـــــم آشیانه آل محمد صلوات الله علیها و جایگاه پیروان آنان است. بحارالانوار، ج 60 ، ص 218
یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…
دختر آفتاب را هفت نقطه است...
و او دختر هفتمین نور آسمان ها و زمین است...
پرده داران سحر، طلوع صبح را!
با نام او ، راز کنند !
در آن آسمان هفتم !
نیست جز او زهره ی زهرا !
دختر آفتاب !...

دختر آفتاب

کد آهنگ

پخش زنده حرم
پیوندهای روزانه

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز ملی دختران اقدام به برگزاری جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب با محوریت انسان دوستی در دین اسلام و زندگی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) کرده است.
وی گفت: تمام وبلاگ نویسان سراسر کشور با رعایت قوانین جشنواره می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: محورهای این مسابقه شامل حضرت معصومه (س) الگوی دختر مسلمان، حضرت معصومه (س) و سیره عملی زندگی ایشان، حضرت معصومه (س) و شناختشان و شخصیت، حضرت معصومه (س) و بصیرت و ولایتمداری، حضرت معصومه (س) اسوه عفت و طهارت، حضرت معصومه (س) و زمینه سازی ظهور، حضرت معصومه (س) و نهضت علمی، حضرت معصومه (س) در روایت و کتب، حضرت معصومه (س) در آئینه شعر، دلنوشته‌ها و متون ادبی می‌شود.
وی بیان کرد: معیارهای داوری شامل ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، درج حداقل پنج مطلب درباره موضوع فوق در وبلاگ‌های شخصی، بروز رسانی مستمر و منظم، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط با عکس و رنگ، فونت، اندازه، طرح و اسکریپ‌ها مرتبط با موضوع، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف و تولید محتوا با امتیاز ویژه، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب مرتبط است.
مصباحی ادامه داد: وبلاگ‌ها نیز بصورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند و استفاده از آیات و روایات با درج منابع و مواخذ الزامی و استفاده از مطالب سایر سایت‌ها با ذکر منبع در وبلاگ بلامانع است و مطالب مرتبط با جشنواره باید با برچسب دختر آفتاب در وبلاگ مشخص شود.
وی گفت: آغاز ثبت نام وبلاگ‌ها از 15 مرداد امسال شروع و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: به سه نفر نفر کمک هزینه عتبات عالیات، به هشت نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و شش نفر کمک هزینه سفر به شهر قم اهداء می‌شود که اختتامیه این جشنواره دوشنبه 10 شهریورماه ساعت 16 عصر در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۷
دبیرخانه مجازی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب

جشنواره ملی وبلاگ نویسی

دختر آفتاب

موج وبلاگی

نظرات  (۵۳)

سلام
ومن الله توفیق
من ایمیل دریافت مشخصات هم برام اومده اما اسم وبلاگم در لیست وبلاگ های موج وبلاگی نیست
پاسخ:
با سلام
منتظر باشید موج وبلاگ به روز رسانی خواهد شد
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران جشنواره و همگی شرکت کنندگان محترم در جشنواره ملی دختر آفتاب به اطلاع می رساند به لطف پروردگار متعال و در سایه الطاف ائمه معصومین و برکت دهه کرامت و به همت وبسایت فارسی مچ انجمن مسابقات ایران افتتاح گردید . شایان ذکر است اولین موضوعی که در بخش وبلاگ نویسی درج گردیده همین جشنواره دختر آفتاب هست از دوستان خواهشمند است نظرات و پیشنهادات و در صورت وجود انتقادات خود را در تاپیک انجمن هم می توانند درج کنند . با تشکر
http://forum.farsimatch.ir/index.php
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۸ منتظر المهدی
با سلام، با عرض خسته نباشید خدمت شما ، من از محضرتون یک سوال داشتم اگر اختتامیه جشنواره 10 شهریور است آیا فکر نمی کنید 9 شهریور وقتی نتایج رو اعلام می کنید کسی که راه خونه اش تا قم با اتوبوس دو روزه چه جوری این همه راه رو توی یک روز برگرده؟ آیا تدابیری اندیشیده شده ؟!
پاسخ:
سلام
هلال احمر استان قم برای میزبانی هماهنگی ها لازم را جهت مدعوین انجام می دهد.
سلام

تندیس رو چیکار می کنید؟

میدهیدش به نفر اول یا میگذاریدش توی پرتالتون؟
پاسخ:
سلام
برای تمام 17 برگزیده تندیس تهیه شده و تقدیشان می شود
سلام ، لیست وبلاگ ها چرا حذف شد ؟
پاسخ:

سلام
با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی مهلت شرکت در مسابقه لیست در حال تکمیل و به صفحه اصلی منتقل شده

لینک وبلاگ های شرکت کننده

۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۲ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
یک تیر و 2 نشان !!!

لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
پرداخت منظم و تضمین شده

افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

1000 برابر ارزانتر و بهتر از پاپ آپ !!

بازدید وبلاگ و سایت خود را 99 برابر کنید

بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما

www.iAlexa.ir

سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
سلام
رسما وقت مسابقه تموم شد
امیدوارم که داوریتون هم مثل برنامه ریزی های دقیق و اطلاع رسانی ها تون خوب و دقیق باشه...
یا حق
پاسخ:
سلام
با اذن حضرت داوری هایی که آغاز شده بود توسط تیم داوری تا فردا  ان شاءالله به اتمام میرسد
و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد
موفق باشید
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۲۶ رضا آقازاده کلیبر
با سلام در صورت امکان تا فردا برنده ها را اعلام کنید و با آنها تماس بگیرید اگه کسی تشریف نیاورد نفرات بعدی را دعوت کنید تا شاید دوستان بیشتری از حرم حضرت معصومه (س) زیارت کنند . البته ببخشید که بنده راهکار نشان دادم ، نظر شخصیم بود . موفق باشید و کامیاب .
پاسخ:
سلام
از پیشنهاد شما سپاسگزاریم
اما با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط هلال احمر استان قم فقط میزبان 17 نفر برگزیده منتخب خواهیم بود
البته سایر دوستان علاقمند در صورت تمایل و با اطلاع قبلی و با برنامه ریزی شخصی می توانند در برنامه اختتامیه جشنواره در قم حاضر باشند
سلام
امروز نتایج اعلام میشه ؟
هزینه رفت و امد بالاست ، اگه کسی نتواند حضور پیدا کند جوایز ارسال می شود ؟
با تشکر

با سلام خدمت شما .خسته نباشید.
ببخشید من یک پست در وبلاگم برای موج وبلاگی فرستادم دیروز بعد از ظهر اما در قسمت موج و بلاگی ثبت نکردید اما به ایمیلم پیام تایدد فرستاده بودید که دریافت شد اما در قسمت موج وبلاگی مطلب من نیست.مطلب با عنوان بانو میلادت مبارک بود و .بلاگم حجاب من سلاح من بود.خواهشا بررسی فرمایید دیروز بعد از ظهر فرستادم.
جوابیه یا معصومه :
کمترین جایزش 200,000 تومان هست اگر ما فرض کنیم شهر قم مرکز ایران باشه ما صدهزار تومان هزینه رفت و آمد و اسکان رو در نظر میگیریم شما جمکران و حرم حضرت معصومه رو هم زیارت می کنی سفر رفته هم میشی تو مراسم هم حضوری جایزتو میگیری صد هزار تومان هم می مونه تو جیبت ضرر که نکردی رفیق بنظرم بیا . اما نه اگر کسی واقعا مشکل دیگری داره مثلا من هم عروسی خواهرمه هم عروسی برادرمه هم مغازه رو مجبورم ببندم بیام هم تو کارساخت خونه جدید هستیم کارها همش ریخته سرم اگر احیانا نتونستم بیام دبیرخانه جشنواره جوایز رو میفرسته؟؟
سلام و خسته نباشید:

ببخشید کی 17 تا وبلاگ رو اعلام می کنید؟


سلام و خسته نباشید:

ببخشید کی 17 تا وبلاگ رو اعلام می کنید؟


پاسخ:
سلام
ان شاءالله فردا صبح با تمام برگزیدگان جهت حضور در مراسم اختتامیه تماس گرفته می شود .
اسامی و لینک منتخبین پس از اختتامیه روی سایت قرار خواهد گرفت.
چرا بعد از اختتامه اعلام میشه ؟ ایتجوری که خیلی بده لطفا فردا وقتی تماس گرفتید اعلام کنید
سلام
اگر بخواید صبح روز نهم تماس بگیرید و روز دهم قبل از اذان ظهر مراسم رو برگذار کنید فکر نمی کنید یه مقدار سفر کسانی که در قم نیستن مشکل باشه؟
باز هم خودتون بهتر میدونید
یا علی
سلام
اگر بخواید صبح روز نهم تماس بگیرید و روز دهم قبل از اذان ظهر مراسم رو برگذار کنید فکر نمی کنید یه مقدار سفر کسانی که در قم نیستن مشکل باشه؟
باز هم خودتون بهتر میدونید
یا علی
پاسخ:
سلام
هلال احمر استان قم برای میزبانی هماهنگی ها لازم را جهت مدعوین انجام می دهد.
ضمنا مراسم اختتامیه ساعت 4 عصر می باشد!
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۵ حامد کوهستانی
چرا انقدر همه کسایی که نظر میدن اعتماد به نفس دارن ؟!

سلام خواهشا فردا ظهر اسامی برندگان رو تو سایت بذارید تا حداقل از دلواپسی در بیاییم .اینجور که مطمئن جواب میدید حتما بلیط هواپیما برای برندگان گرفته اید کاش منم برنده میشدم .پیشاپیش به برنده ها تبریک میگم خوش به سعادتتون هم به زیارت حضرت معصومه میروید و همه جایزه می گیرین

احسنتم آقای کوهستانی اصلا من نمیدونم چرا قراره اول بشم ... من آخر اعتماد به نفسم هاااا؟
ساعت 4 عصر؟؟؟؟؟ بابا خیلی بده که چهار شروع بشه شش تموم میشه تا بریم به 72 تن میشه هفت تا برسیم تهران 9 میشه از اونجا تا ترمینال غرب به شهر ما هم تا ساعت 9 ماشین هست دیگه نمیدونم باید یه روز دیگه هم بمونم انگار اشکالی نداره بالاخره تصمیم و هماهنگی های لازم رو انجام دادید دیگه!!!
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۱ کیانا احمدی
نم نمک بوی بهاران میرسد

بوی سرسبزی ریحان میرسد

باز دل ها در تلاطم آمده

بار دیگر باز طوفان میرسد

باظهورش در کویر قم ولی

حلم و علم و فضل و عرفان میرسد

عیدی ام شکی ندارم امشب از

سوی آقای خراسان میرسد

مژده ای دادند ای هم میهنان


خواهر سلطان ایران میرسد

شاه بانوی من است و سرخوشم

از بهشتش بوی سوهان میرسد

از سر دیوانگی حالم بد است

آرزویم یک سفر قم-مشهد است


سلام
به نظرم درست نیست که داوری تون رو اینقدر زود شروع کردید
وقتی مهلت تا روز 7 شهریور هست یعنی من تا این روز مهلت داشتم مطلب بنویسم اما انگار قبلا داوری شدم و تمام شده کارم. مثلا من قالبم رو چند روز اخیر درست کردم ولی وقتی داوری تموم شده امتیازی نخواهم داشت!
پاسخ:
سلام علیکم
در جریان باشید دقیقا از اولین دقایق پس از اتمام مهلت شرکت رسما مرحله نهایی با بررسی تمامی وبلاگ ها توسط تیم داوری آغازگردید
و الحمدلله امشب در بخش اصلی منتخبین با دقت و بررسی های لازم مشخص گردیده و برای ایشان ایمیل ارسال گردید و جهت حضور رسمی و هماهنگی های اسکان در قم صبح روز نهم از معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با تمامی آنها تماس خواهند گرفت
به یقین اگر چه تمامی وبلاگ ها از همان آغاز ثبت نام مورد بررسی و رصد روزانه داوران اولین جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب بودند، اما در داوری قطعی از اولین دقایق پس از پایان رسمی مهلت به صورت کاملا دقیق و رسمی بر روی تمام وبلاگ ها انجام پذیرفت و خدا را شاکریم با تمام توان به صورت شبانه روزی توانستیم منتخبین را برگزیده و از نتایج آگاه کنیم.
ان شالله که به کرامت دختر آفتاب،  منتخب حقیقی و نهایی این جشنواره تمامی خادمان مجازی مشارکت کننده هستند.
امید که مورد قبول حضرتشان باشد.

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۰۰ رضا آقازاده کلیبر
ضمن عرض سلام و شب بخیر از آنجایی که بنده برای شرکت در  جشنواره همین اواخر ثبت نام کردم  ولی الحمدالله توانستم زیر سایه آقا امام زمان (عج)  مطالب خوبی را در رابطه با حضرت معصومه (س) جمع آوری کنم تنها خواهشی که از مسئولین و داوران عزیز دارم این است که وبلاگ هایی که این اواخر ثبت نام کرده اند را مجددا بررسیکنن تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود هر چند انتخاب هم نشویم لااقل توانستیم در مورد حضرت معصومه (س) و عظمت ایشان در این دهه عزیز قدم هایی را برداریم انشاء الله مورد قبول آستان حضرت واقع بشود. یا علی . موفق و بهروز باشد.
سلام یعنی برای ما که ایمیل نیومد برگزیده نشودیم
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۵ حامد کوهستانی
سلام
واقعا ممنون و متشکر
قرار بود در خصوص نحوه دریافت و ... بیشتر بدید ما منتظریم
با تشکر
سلام
ببخشید یعنی برای اون هایی که ایمیل نرفته برنده نشدن؟
سلام لطفا +اسامی و لینک منتخبین رو روی سایت قرار بدین.+

به منم ایمیل نیومد یعنی برنده نشدم
ظهر شد که.........
یعنی به ما ایمیل نیومد برنده نشدیم؟
به کی ایمیل اومده خودش بگه وبلاگشو ببینیم
سلام 
چرا یادتون رفت بهم ایمل بزنید ؟
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۳ وبلاگ نویس بخت برگشته
راستشو بگین چند نفر از برنده ها از قم و هلال احمر قم انتخاب شدند؟
اگر قمی بودن یا عضو هلال احمر بودن امتیاز محسوب بشته و از قبل هم اعلام نشده باشه خیانت بزرگی است و موجب بد بین شدن وبلاگنویسان به قمی ها می شود.ولی فکر نمی کنم این طور باشد.
اجازه بدید میان جواب میدن
بد بین نباشید بچه ها!
مثلا ما که قمی بودیم کسی بهمون ایمیلی نزد! کو؟
حتما وبلاگ های دیگران بهتر بود...
اما من انتظار داشتم حداقل آخر می شدمم! ولی میشدم! و درخواست بازبینی دارم.
اگه میشه امکان رسیدگی به اعتراضات بذارید
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۳ حامد کوهستانی
سلام والا من از قم نیستم ، از هلال احمر هم نیستم ! از اصفهانم ، برنده شدم
دوستمم برنده شده ولی الان آدرس نمیدم شاید مسئولین دوست ندارن قبل از اعلام خودشون من اعلام کنم ، فردا که برنده ها رو زدن میگم کدوم وبلاگ از منه
آفرین به رزمنده های جبهه جنگ نرم! آفرین که چقدر راحت مؤمنین رو متهم میکنید. آفرین. امام زمان تا ما رو داره غم نداره مطمئن باشید.
برای حضرت معصومه وبلاگ راه انداختید و مطلب گذاشتید یا به خاطر جایزه ها؟!
بابا چرا اینقدر بدبینید من مطمئنم هیچ پارتی بازی وسط نبوده
خودشون که گفتن داورها اسم افراد رو نمیبینن فقط وبلاگ ها کد گذاری شده و بر اساس کد ها افراد منتخب میشن

من که فقط به خاط جایزه شرکت کرده بودم
نشد که بشه
آقای کوهستانی وبلاگتو دیدم.خوب بود.مبارکه
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۰ مسعود دهقان
من هم از بوشهرم جزیره خارک
من هم برنده شدم نه عضو هلال احمرم نه چیزی و نه اصلا می شناسمشون
من خیلی برا وبلاگم زحمت کشیدم:(
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۱ اسحاق حاجیان پور
منم برنده شدم
 قمی هم نیستم
از اول کار معلوم بود برنامه ریزی درست انجام دادن واسه داوری و مهلت شرکت در مسابقه
به نظرم خیلی ها امروز دل تو دلشون نبود و منتظر تماس بودن.امیدوارم مثل این بی قراری هایی که امروز داشتیم یه کمی هم منتظر امام زمان علیه السلام باشیم.این طور که پیداست ماهم برنده نشدیم ولی حضرت معصومه سلام الله علیها عنایت کردند و جایزمو دادند و اگه خدا بخواد تا چند ساعت دیگه راهی مشهدالرضا هستم.ضمنا من وبلاگمو تعطیل نمی کنم.از همه ی دوستان برگزار کننده هم تشکر می کنم خیلی کار ارزمشندی بود.التماس دعا
سلام دوستان
از داوران عزیز متشکرم که منو انتخاب نکردن!!حالا دوستان این ادرس وبلاگ منه :bano-keramat.blohfa.comدوستانی که مثله من داوران بهشون لطف داشتن وانتخابشون نکردن ادرس وبلاگاشونو بذارن بازدید کنیم


در ضمن خیلی از جمعیت هلال احمر قم متشکرم که این مسابقه رو برگزار کرد !اطلاعاتم راجع به حضرت معصومه افزایش یافت!!!!
ان شاءالله فردا و پس فردا خبر خوشحال کننده ای بشنوم!!!
یا فاطمه معصومه (سلام الله علیها)خودتون می دونید چی میخام حاجتمو بدین!!!!!

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۰ شرکت کننده جشنواره
با سلام ، چرا وبلاگ های برگزیده رو امروز اعلام نکردید !!!!!!!!!!!
در ضمن مسابقه ای که برگزار کردید واقعا بر چه اساسی داوران مطالب وبلاگ ها رو بررسی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب از داوران عزیزتون بخواهید توضیح کامل بدهند!!!!!!!!!! آخه مگه این جشنواره ها برگزار نمی شوند که سطح مطالب و وبلاگنویسی ما رو بالا ببرند خوب کیفیت مطالب وبلاگ ها رو چطوری تشخیص داده اند؟؟؟؟؟ لطفا هنگام اعلام نتایج که بعید می دونم با پایان یافتن جشنواره اعلام کنید رو اگه خواستید با امتیازات وبلاگ ها و ملاک انتخاب شدن آن ها رو در حد پنج کلمه روبروی آدرسشان اعلام کنید ،تا ما هم با وبلاگ نویسی از نظر داوران عزیز آشنا شویم.من که در بخش انسان دوستی در سیره اهل بیت شرکت کردم فکر کنم فقط موضوعات حضرت معصومه رو بررسی کردین بعد محترمانه می گویید که با دقت بررسی کرده ایم!!!!!!!!!!!! اگر اینطور است همانطور که گفتم ملاک و امتیاز شرکت کنندگان برنده شده را ذکر کنید.یا علی
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۵ حامد کوهستانی
سلام
من جزء برندگان جایزه قم هستم
این وبلاگمه : http://banooye-pishvaz.mihanblog.com
اگه مشکلی داره بگید ؟!
باید منتظر بمونیم ببینیم کیا نفرات برتر هستن
این جور مسائل توی هر مسابقه ای هست ، بلاخره همه راضی نمیشن ولی باید برندگانو دید و نظر داد
سلام علیکم خدمت تمامی دوستان عزیز
من نظرات همه دوستان رو خوندم و استفاده ها بردم اولا تشکر میکنم که این جشنواره برگزار شد حداقل این بود که خودمون چن تا مطلب حتی تو کپی پیست هم که شده باشه توفیق شد که خوندیم . ثانیا این که دور هم جمع شدیم . اما اولا خدمت همه عارض باشم که منم جزو برندگان نیستم خب توفیق نبود این به جای خود . اما این داوری منصفانه ای نمیتونه باشه چرا که یارو اول از همه ثبت نام کرده برداشتن داوریش کردن خب معلومه وبلاگ همیشه تغییر تحول پیدا میکنه یعنی این اولین جشنواره ای بود که دیدم اینطوری داوری شد!!! نکته های بعدی رو بعدا عرض میکنم شارژ لپ تاپم آخرشه خاموش میشه ... من فقط موندم به قول آقای کوهستانی که خودشون من مطمئن بودم از کربلائی ها میشدن ، نفرات برتر کیا هستن .... حلالتون باشه دبیرخانه
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۳ مسعود دهقان
آقای کوهستانی واقعا تبریک میگم وبلاگ خوب و زیبایی رو سرپا کردید....احسنت
حالا چندم شدید؟
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۹ حامد کوهستانی
تشکر اقا مسعود ، بنده کمک هزینه قم 200 تومان برنده شدم ، منتظرم ببینم نفر اول چیکار کرده ! 
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۰ حسینی طباطبایی
دوستان با این بحث های بچگانه فقط مومن رو زیر سوال می برید وشخصیت خود و دیگران رو تخریب میکنید.
من نمی دونم این چه مسابقه ای هست که اینقد همه دنبال جایزه بودن. همه که نه خیلی ها!
واقعا حضرت معصومه ارزششو نداشتن که براشون کمی زحمت بکشیم؟ واقعا جایزه ها اینقدر دلامون رو کور کرده بود؟
چمون شده؟ یه سیلی به صورت خودمون بزنیم... بیدار شیم. بسه دیگه! من تو مسابقات زیاد بودم. خیلیاشم برنده نشدم. مثل این. اما هیچ وقت راه رسیدن به جایزه و چیزی که خودم به نظرم حقمه رو این بازیا نذاشتم!
شرمنده م که شیطان این همه ما رو به بازی گرفته...
حرف شما درسته اما برخی دوستان دیگه آخر اعتماد به نفس هستن احساس میکنن هر جشنواره ی که شرکت می کنن باید برگزیده باشه نکته اینجاست وقتی از شیوه بررسی داوری اطلاعی ندارن حرف زدن اشتباست...قرار گرفتن در پرونده مکتب حضرت معصومه (س) خوبه یا دعوای مادی و جایزه دنیوی؟!
 با سلام
اگه امکانش هست کارنامه همه وبلاگها رو به ایمیلشون ارسال کنید تا از نقاط ضعف و قوتمون مطلع بشیم. با تشکر
banooyemotahar.tebyan.net
ان شاالله داوری هات بر اساس حق باشه . بهترین ها انتخاب شن - نه مثل  اکثر مسابقه ها وبلاگ نویسی ناعادلانه باشه و زحمت کسایی که علم صحیح وب نویسی و سلیقه چیدمان مطالب و ... دارند باطل  نشود
در پناه حق
http://www.shafieh.blogfa.com/
دوستان میشه نظرتون رو بگید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسلایدر