یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

بسم الله الرحمن الرحیم
قال موسی بن جعفر (علیه السلام):« قُمْ عُشِّ آل محمَّد وَ ماوَی شیعَتِهِم »
قـــــم آشیانه آل محمد صلوات الله علیها و جایگاه پیروان آنان است. بحارالانوار، ج 60 ، ص 218
یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…
دختر آفتاب را هفت نقطه است...
و او دختر هفتمین نور آسمان ها و زمین است...
پرده داران سحر، طلوع صبح را!
با نام او ، راز کنند !
در آن آسمان هفتم !
نیست جز او زهره ی زهرا !
دختر آفتاب !...

دختر آفتاب

کد آهنگ

پخش زنده حرم
پیوندهای روزانه
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: باید تمام برنامه های ما پیوست فرهنگی داشته باشد، همانطور که در جای جای سیره معصومین علیهم السلام این رویکرد فرهنگی وجود داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام؛  آیت الله سعیدی، عصر امروز در دیدار برگزار کنندگان جشنوار ملی وبلاگ نویسی ملی دختر آفتاب با گرامیداشت شهادت امام صادق علیه السلام، اظهار داشت: امام صادق علیه السلام تمام عمرشان را در مسیر احیای فرهنگ اسلام ناب و تفسیر قرآن و سیره نبی اکرم(ص) صرف نمود.

    

وی سیره امام صادق علیه السلام را الگویی برای نقش آفرینی مؤمن حقیقی در گسترش فرهنگ الهی در جامعه برشمرد و گفت: باید تمام برنامه های ما پیوست فرهنگی داشته باشد، همانطور که در جای جای سیره معصومین علیهم السلام این رویکرد فرهنگی وجود داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: ما باید پیوست های فرهنگی را در عرصه ها و امور مختلف به دست آوریم و آن  را بر حسب نیاز مخاطبان عرضه کنیم.

وی با بیان این که وجود رویکرد فرهنگی همگی به برکت انقلاب در جامعه فراگیر شده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی دینی و اسلامی در عرصه فرهنگی در حال فعالیت است.

آیت الله سعیدی با تقدیر از برگزاری جشنواره های وبلاگ نویسی از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در عرصه های دینی گفت: البته در این عرصه باید مراقب بود که جنبه فرهنگی بالاترین رنگ و نمود را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هرچه رویکرد فرهنگی در کارهای جمعیت هلال احمر پررنگ تر باشد، توفیقات ودست آورردهای شما نیز بیشتر و بهتر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمن سید مصطفی علامه مهری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم در این نشست گفت: تمامی برنامه های هلال احمر دارای رویکرد فرهنگی است و در این عرصه برای جوانان برنامه های خاص فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در معاونت امور جوانان، کانون های مختلفی در حال فعالیت است که از جمله آنها، کانون طلاب است که از این طریق از ظرفیت علمی و دینی آنها استفاده می شود. کانون دانشجویان نیز بر حسب توانایی به انجام وظیفه در این عرصه می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کوثر نبوی در گذشته که استقبال گسترده ای از این برنامه صورت گرفت گفت: برنامه پیش رو، جشنوار ملی وبلاگ نویسی به نام دختر آفتاب نیز در روز دوشنبه، دهم شهرویور ماه در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می گردد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم درباره دیگر برنامه های این معاونت گفت: برنامه باران غدیر نیز از جمله برنامه هایی است که به مناسبت عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، در ابتدای این دیدار، محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم نیز گزارشی از فعالیت های این معاونت در گذشته و برنامه های پیش رو ارائه داد.

     
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
دبیرخانه مجازی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب

جشنواره ملی وبلاگ نویسی

دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسلایدر