یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…

بسم الله الرحمن الرحیم
قال موسی بن جعفر (علیه السلام):« قُمْ عُشِّ آل محمَّد وَ ماوَی شیعَتِهِم »
قـــــم آشیانه آل محمد صلوات الله علیها و جایگاه پیروان آنان است. بحارالانوار، ج 60 ، ص 218
یا فاطِمَهُ اشْفَعى لى فِى الْجَنَّهِ…
دختر آفتاب را هفت نقطه است...
و او دختر هفتمین نور آسمان ها و زمین است...
پرده داران سحر، طلوع صبح را!
با نام او ، راز کنند !
در آن آسمان هفتم !
نیست جز او زهره ی زهرا !
دختر آفتاب !...

دختر آفتاب

کد آهنگ

پخش زنده حرم
پیوندهای روزانه

آغاز موج وبلاگی جشنواره دختر آفتاب...

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ق.ظ
بسم الله الرئوف الکریم

 با وعده ی بهشت برابر نمی کنیم/ هر دِرهمی که از او به کرامت گرفته ایم






این روزها به لطف مهربانی نگاهشان، جشنواره ی ملی وبلاگ نویسی “دختر آفتاب” به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد بابرکت بانو و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم، در حال اجراست. اخبار کامل جشنواره و شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه ی ملی را می توانید از پایگاه madare-abi.blo.ir پیگیر باشید.
اما در کنار این اتفاق بزرگ و مبارک قصد داریم تا تمام وبلاگ نویسان سرزمین مان را سهمی کوچک از بیکران دریای کرامت شان ببخشیم و با راه اندازی موج وبلاگی دختر آفتاب، از هر کجای این آب و خاک دست قلم را بر سینه ی ارادتمان گذاشته و گوشه ای از واژه هامان را به زیارت بانو بکشانیم.
چه در این جشنواره ی ملی شرکت کرده باشید و چه شرکت نکرده باشید، فقط با گذاشتن یک پست مرتبط با موضوعات جشنواره در وبلاگ خود و یا سایر شبکه های اجتماعی می توانید یکی از حلقه های این موج وبلاگی باشید.
چیز زیادی نمی خواهیم که به لطف حضرت کریمه سلام الله علیها تا اکنون استقبال از این جشنواره ی ملی چشم گیر و دلگرم کننده بوده برایمان. فقط از آنجایی که اهل قلم را با دل معامله است، خواسته ایم که هر کدامتان جدای از مقررات و ضوابط اصلی شرکت در مسابقه، تنها با گذاشتن یک پست به این موج وبلاگی بپیوندید.
می ماند چند نکته ی کوتاه؛
اول اینکه فرم ثبت نام در این موج وبلاگی را از پایگاه مدار آبی دریافت کرده و بعد از پر کردن به نشانی khorshid.qom@gmail.com بفرستید. فقط لازم به توضیح است که در قسمت “توضیحات بیشتر” این فرم، نوشتن جمله ی “مربوط به موج وبلاگی دختر آفتابضروری است.
دوم اینکه کد لوگوی این جشنواره و موج وبلاگی را از همان پایگاه، درون قالب وبلاگ تان قرار دهید.
سوم اینکه هرکدام تان که توفیق شرکت در این موج را پیدا کردید، در انتهای پست نوشته تان، به رسم تمام موج های وبلاگی چند نفر از وبلاگ نویسان دیگر را دعوت به نوشتن کنید.
چهارم، نوشته تان باید تحت یکی از موضوعات درج شده در پایگاه خبری دختر آفتاب باشد.
و در آخر ذکر می کنیم که مهلت شرکت در این موج وبلاگی تا ۷ شهریور میباشد.
 
 پاسخ گوی تمام سوال های شما در پایگاه دختر آفتاب خواهیم بود.
 
این را هم بگویم که به ضمانت حضرت سلطان علیه السلام، بعد از داوری این بخش، ۲ نفر از عزیزان شرکت کننده در این موج وبلاگی، کمک هزینه ی سفر به مشهد الرضا را دریافت خواهند کرد.

+فرم ثبت نام در مسابقه دختر آفتـ☼ـاب را از اینجــــــــــا دریافت کنید
جهت ثبت در موج وبلاگی  فقط در قسمت توضیحات قید شود مربوط به موج وبلاگی و لینک همان پست تولیدی به جای لینک اصلی وبلاگ باید ارسال شود
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
دبیرخانه مجازی جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب

موج وبلاگی

جشنواره ملی وبلاگ نویسی

دختر آفتاب

نظرات  (۷)

سلام.ممنون.چرا نوشتن عبارت «مربوط به موج وبلاگی دختر آفتاب» در قسمت توضیحات بیشتر ضروی است؟
دوستانی که فرم فرستادند اما این عبارت رو ننوشتن باید دوباره بفرستند؟
راستی بنده قصد دارم کد و ابزارهای جدیدی درباره حضرت معصومه سلام الله علیها طراحی کنم می توانم به جای به کاربردن لینک وبلاگ خودم در ابزارها لینک شما را به کار برم که برای دریافت کدها به وبلاگ شما مراجعه کنند.نظرتان چیست؟

پاسخ:
با سلام
بخش موج وبلاگی بخش جدید جشنواره ملی دختر آفتاب است و جدای از فراخوان وبلاگی ؛با یک پست مرتبط با موضوعات هر وبلاگ نویس(کسی که محتوای تولیدی دارد نه مطالب کپی) می تواند در موج وبلاگی شرکت نماید و سایر دوستان اهل قلم خود را دعوت کند برای تولید محتوای مرتبط با حضرت...
در مورد کد ها با توجه به کابردی بودن استقبال می شود.
سلام.ممنون از پاسخ گویی هایتانبرام خیلی جالبه که چرا همزمان با این مسابقه باید «اینترنت پرسرعت»؛ رؤیای این روزهای قمی‌ها شود!!!مطلب زیر را بخوانید
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930528000371
راستی من چندین وبلاگ دارم و می خواهم در این موج وبلاگی شرکت کنم.مشکلی که ندارد؟برای هر کدام یک فرم پر کنم؟بعضی از وبلاگ ها اساسشان کپی پیست است مثلا وبلاگی برای دانلود برنامه های تلویزیون است و برخی وبلاگ هایم تلفیقی است از مطالب تولیدی و کپی و برخی وبلاگ ها صرفا جهت کسب درامد(مانند وبلاگ طراحی بنر و لوگو ، حلال و بدون پاپ آپ) است.می توانم همه را در حرکت موج وبلاگی شرکت دهم؟راستی در مورد نظر قبلیم گفتید«در مورد کد ها با توجه به کابردی بودن استقبال می شود.»یعنی چی دقیقا؟الان براتون کد بسازم امتیاز ویژه تعلق می گیرد؟یا اصلا امتیازی تعلق نمی گیرد یا تفاوتی ندارد همین که برای حضرت معصومه باشد کافی است(و این که لینک وبلاگ خودم باشد یا شما تفاوتی ندارد؟).البته همه می دانیم این ابزارهای دنیایی بهانه ای برای عرض ارادت است ...لطفا شفاف توضیح دهید وهمه ی سوالات را پاسخ دهید.ممنون از پاسخ گویی.امیدوارم هر چه زودتر مشکل اینترنت مخابرات قم حل شود چون با فیلتر شکن نمی توانم وارد مدیرت وبلاگ شوم.خطرناکه حسن!
پاسخ:
با سلام
در مورد مخابرات ما هم با مشکلاتی مواجه شدیم. ان شاءالله رفع شود...
در مورد کد نویسی و امتیاز ویژه در بخش وبلاگ نویسی اگر شرکت کرده باشید در بحث داوری ابتکار و خلاقیت مورد بررسی است و با توجه به نو بودن اثر خلق شده شامل امتیازات ویژه هم می شود.
در مورد اینکه که عرض شد در نظر قبل اگر مورد استفاده وبلاگ جشنواره باشد و در صورت نیاز حتما از آن استفاده می شود توضیح دیگری نداریم!
در مورد وبلاگ فقط و فقط ثبت نام یک وبلاگ برای یک نفر قابل پذیرش است. اما در موج وبلاگی همه (چه کسانی که در بخش اصلی جشنواره شرکت کرده اند و چه آنهایی که با تولید محتوای جدید فقط قصد شرکت در بخش موج وبلاگی دارند) می توانند به صورت جداگانه شرکت نمایند.
پ.ن:فقط در بخش موج وبلاگی تولیدی بودن اثر محتوایی لحاظ می شود و کپی مطالب مورد تایید نیست
سلام..
آدرس های لینکیتون اشتباهه وقتی میره تویه پیج جدیداون صفحه وجونه نداره وهیچ فرم ثبت نامی نمیده برای شرکت درموج وبلاگی..
پاسخ:
سلام
فرم ثبت نام در مسابقه
دختر آفتـ☼ـاب را از اینجــــــــــا دریافت کنید
جهت ثبت در موج وبلاگی  فقط در قسمت توضیحات قید شود مربوط به موج وبلاگی و لینک همان پست تولیدی به جای لینک اصلی وبلاگ باید ارسال شود.
سلام علیکم خدمت شما ببخشید من چندتا سوال هست که متوجه نمی شم :1. کسانی که در مسابقه وبلاگ نویسی شرکت کرده اند در صورت برنده شدن بین وبلاگ ها جایزشون رو دریافت می کنند.خوب حالا  اگر در موج وبلاگی هم شرکت کرده باشند آیا امکان برنده شدن در این بخش هم دارند و علاوه بر اون جایزه ای که گرفته اند جایزه ی کمک هزینه سفر به مشهد الرضا  به آنها تعلق می گیرد یا خیر؟!!

2.خوب حالا اگر شرکت کننده های مسابقه وبلاگ نویسی قبل از فراخوان موج وبلاگی ثبت نام کرده باشند و حالا دوست دارند در موج وبلاگی هم شرکت کنند با گذاشتن یک پست و دعوت دیگران به گذاشتن مطلب در مورد خانم فاطمه معصومه(س) می توانند در این بخش هم شرکت کنند!!!!؟
پاسخ:
سلام
در دو بخش می توانید شرکت کنید
در صورت برگزیده شدن هم وبلاگ و هم موج وبلاگی هدیه تعلق میگیرد.

شرط مهم برای تمام وبلاگ نویس ها: رعایت قوانین موج وبلاگی (تولید محتوای مرتبط با جشنواره توسط خود شخص )
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۱ نماینده رسمی الکسا در ایران
1 تیر 2 نشان !!!

1 - لذت کسب درآمد شیرین میلیونی از اینترنتی

2 - افزایش بازدید و رنک گوگل و الکسا وبلاگ شما

بازدید بیشتر = موفقیت بیشتر

www.iAlexa.ir

ثبت نام رایگان .







با تعرفه سوپر استثنایی و ویژه / فقط تا آخر هفته /

هر 800000 هشتصد هزار بازدید واقعی و ip واقعی از سایت شما تنها 200 هزار تومان !

هر 80000 هشتاد هزار ! بازدید واقعی و ip واقعی از سایت شما تنها 20 هزار تومان !

سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سربزنید
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۶ علی میراحمدی
سلام

ببخشیدهر کی که وبلاگ هم داشته باشه و در فراخوان وبلاگ ثبت نام کرده باشه میتونه یه پست از خودش بذاره و توی موج وبلاگی ثبت نام کنه؟

راستی جوایز موج وبلاگی چیست؟

با تشکر
پاسخ:
سلام
بله در هر دو بخش می توانید اما باید فقط با مطلب و محتوای تولیدی در بخش موج وبلاگ شرکت کنید
اطلاعات بیشتر درباره موج وبلاگی اینجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسلایدر